Att taga sig vatten över huvud

Vissa klarar med nöd och näppe av att ta sig upp till ytan igen, lär sig sin läxa och håller sig undan ifrån vatten de ej behärskar i fortsättningen.
Men kom det ihåg. Vissa vatten är alldeles för mörka och djupa för att man någonsin ska kunna återvända från dem...



Med tanke på ovan nämnda är det förbaskat underligt att jag aldrig lär mig att följa mina instinkter när det gäller lördagarnas stryktips. Satt länge med en halvgardering (1_2) i matchen mellan Newcastle och Portsmouth men naturligtvis flyttade jag den 2:an till en annan match precis innan jag lämnade in raden. Ställning just nu? 1-3! Lägg också till att jag ej helgarderat Liverpool. Jag lovar att jag kommer att måla ett stort kors i taket om den matchen går in.
Usch vilka bekymmer man dras med...

Kommentarer
Postat av: Dryden

Själv slängde jag in ett 1X i Newcastle-matchen. Tänk att ödsla en halvgardering på eländet.

2007-11-03 @ 17:27:13
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Jag själv

Haha! 1-4 ! Fantastiskt!

2007-11-03 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0