Tänk på döden ofta så är den inte fullt så skrämmande...

Låter det vara osagt vem som sade orden först. Lotta uttrycker det i sin blogg. Jag formulerar mig lite anorlunda men meningen är densamma:

Skulle jag komma upp med det värsta straffet jag någonsin kan ge min värsta fiende...så vore det att låta honom genomleva dagen jag precis har genomlevt.

Jag förlorade för evigt en idag . Jag höll på att mista två...


(foto: David Andréasson/Daniel Rydén, Vidars dop, -05)

Sov gott mormor...tills vi åter möts i evigheten!
Jag kommer aldrig att glömma dig och allting du någonsin gjort, och betytt, för både mig samt hela familjen!


(Samtliga bilder som publiceras på denna sida hänvisas till respektive upphovsrättsinnehavare eller, i de fall upphovsrättsinnehavare ej har kunnat spåras, källa. Samtliga bilder som publiceras på denna sida är upphovsrättskyddade enligt lag och får ej kopieras, spridas eller användas utan hänvisning och tillstånd , om ej annat anges. I de fall då hänvisning saknas är blogginnehavaren upphovsrättsinnehavare.)

Skulle upphovsmannen till fotot vara någon annan än David Andréasson så är det Daniel Rydén. Fotosessionen från tillfället/datumet delades utav de båda, tillhandahållandes samma kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0