Utmanad av Lotta.

Jepp! Jag har blivit utmanad av Lotta. Och det är precis den enda anledningen till att jag publicerar en sådan här intetsägande lista vars utformande jag i de flesta fall inte finner särskilt intressanta eller humoristiska. Well, well...

Väder utanför ditt fönster: Mulet, blött, lerigt och kallt. Äkta svensk vinter.

Lyssnar på just nu: Avantasia - Lost in Space

I går gick du och la dig: Vid midnatt, efter att ha somnat i Vidars sovrum i samband med nattning.

Idag vaknade du: Vaknade av barnprogram på tv:n vid 8.30.

Vad har du på dig: Eftersom det är helg, jag inte har några planer på att gå visa mig utomhus samt att jag slappar med barnen...adidasbrallor, svart t-shirt, strumpor.

Senaste som ringde dig: Lotta

Som du ringde: Akuten på "Näl" (Norra Älvsborgs Länssjukhus). Min ömma moder jobbar där.

Senaste som skickade dig sms: Benny Röding :D

Senaste som du skickade till: Ehh...det blir nog Benny där med.

Senaste vän du addade på Facebook: Är stolt medlem av den globala bojkotten av detta missfoster till virtuellt fenomen.

Som addade dig: Läs ovan...

Senaste person som mailade dig: En tradera-kontakt.

Sista hemsida du besökte/läste: http://www.hattrick.org

Ska/har gjort/göra idag: Ska: Gå ner och värma på lite go ostkaka. :) Skära gips. Knalla över grönområdet till en middagsbjudning.
Har: Umgåtts med mina barn hela dagen.

Bra eller dålig dag idag: Om det inte vore för den fördömda förkylningen som huserar i min näsa så vore dagen nästintill perfekt.

Jag utmanar dessa fyra söta:
Haha! Eller hur. This fucking chain ends here... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0