Hckey, Hockey, Hockey...

Skippade fotbollsgalan i år. Ett av Sveriges mest stela, tråkigaste och mest förutsägbara tillställningar. Frågan är om inte Nobelmiddagen är roligare? Även där vet man sedan länge vem som vunnit. Det som talar till Nobelmiddagens favör är att jag hellre tittar på sessor än lyssnar på Tomas Nordahl. Urk!
Istället spenderades delar utav kvällen med Boston Tea Party. Ett av Sveriges just nu mest humoristiska program. Säga vad man vill om värdparets "journalistik" men kul som fan är det. :D


Bokade idag biljetter till Frölunda - Modo den 21:e januari. Blev lite smått förvånad då det endast var ett fåtal biljetter kvar till en match såpass långt fram och dessutom efter diverse helger och dylikt. Platserna blev inte de bästa iomed att jag bokade 6 platser intill varandra men det får väl gå. Jag menar, det kommer ju bli förbaskat kul att sitta brevid Modo-kassen i 2 perioder och se VF panga in mål på mål, eller hur? :D


Förövrigt så har jag kommit in i ett stim av fotoredigerande, vilket är väldigt positivt med tanke på hur lite tid jag faktiskt spenderar vid burken varje dag, p.g.a all övertid på jobbet. Vore skönt om man kunde få iväg en framkallning (ehum, "utskrift") hos Crimson innan yulen drar igång. Ni som erhållit mass-skick av bilder från mig nu får helt enkelt stå ut med att det är väldigt blandat. ;)


Well, well. Läggdags i Calledonien. Godnatt!

P.S Läste precis om fotbollsgalan på aftonbladet.se. Haha! Jag visste väl att jag inte missade något. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0