Grattis på födelsedagen min älskade drottning (af Calledonien)!

Grattis på födelsedagen min älskade drottning!

Inspirerad utav www.dryden.se, samt för att snabbt förmedla en inblick utav kungaparet's tid tillsammans
publiceras nedan lite foton från åren som varit. Vissa smickrande, vissa lite mindre. ;)


Sommar -03 (foto: M.Lauvall)


Höst -03 (foto: M.Lauvall)


Vinter -03 (foto: M.Lauvall)


Vår -04 (foto: M.Lauvall)


Sommar -04 (foto: Bartender på Metaltown)


Höst 04 (foto: C.Ottosson)


Tidig vår -05 (foto: D.Rydén)


Sommar -05 (foto: D.Rydén)


Sommar -05 (foto: D.Rydén)


30 oktober -05


Nyår 05-06 (foto: D.Rydén)


"Lottas första fångade fisk någonsin" Sommar -06


Vinter -06


25 maj -07


Höst -07


Vinter -07


Februari -08


Sommar -08




(Samtliga bilder som publiceras på denna sida hänvisas till respektive upphovsrättsinnehavare eller, i de fall upphovsrättsinnehavare ej har kunnat spåras, källa. Samtliga bilder som publiceras på denna sida är upphovsrättskyddade enligt lag och får ej kopieras, spridas eller användas utan hänvisning och tillstånd , om ej annat anges. I de fall då hänvisning saknas är blogginnehavaren upphovsrättsinnehavare.)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Som sagt: vissa mindre smickrande. T.ex. fat-camp-bilden (det var calle själv som använde ordet "fatcamp" och det gäller INTE gravidbilden).

Det gick vilt till förr i världen. Striptease på Dahlöfs Mosse mitt i vintern. Crazy ass! Hahahaaa!

2008-08-16 @ 19:12:57
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Dryden

Haha! Underbart kollage! Sista bilden är nästan lite förrädisk och motsägelsefull, för den ser änglalik ut. ;)

2008-08-16 @ 19:23:17
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Charlotta

Pft! Den sista bilden är ju den som är mest lik! Jag har bara råkat få glorian lite på sné ;-)

2008-08-17 @ 21:35:40
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Alltså, ju fler ggr jag tittar på bilderna så slås jag tydligare och tydligare av att: Jag är visst inte så jävla snygg som jag tror....

Bon Jovis Ugly går på för full rulle i hjärnan på mig just nu :-D

2008-08-18 @ 23:02:58
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0