Sämre kan man ha det...

Suck...varför kan inte alla vintermorgonar vara lika vackra?
image33

image34


De två senaste dagarna har varit fulla utav pulkaåkning, skottande och frusna små händer. Hela vintersäsongens snö föll under ett och samma dygn och orsakade, som vanligt, kaos för hela regionen. Då är det skönt att veta att man inte har en massa "måsten" som behöver avklaras. I mitt fall så började morgonen med att jag knallade till köket och satte på kaffe och fixade frukostvälling åt barnen. Gick upp till barnens sovrum och väckte dem lite försiktigt, placerade dem framför barnprogram och frukost, varefter jag själv gick ut och satte mig på balkongen och blickade ut över vinterlandet med mitt varma kaffe intill mig.
Sämre kan man ha det...


(Samtliga bilder som publiceras på denna sida hänvisas till respektive upphovsrättsinnehavare eller, i de fall upphovsrättsinnehavare ej har kunnat spåras, källa. Samtliga bilder som publiceras på denna sida är upphovsrättskyddade enligt lag och får ej kopieras, spridas eller användas utan hänvisning och tillstånd , om ej annat anges. I de fall då hänvisning saknas är blogginnehavaren upphovsrättsinnehavare.)

Kommentarer
Postat av: Dryden

Livskvalitet kallas det.

2008-03-19 @ 00:36:54
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0