!

Ska jag vara helt ärlig så minns jag inte när jag var så här arg, ledsen och besviken sist.

Jag tror verkligen inte att du fattar vad du har ställt till med eller hur illa du har gjort mig.

Vissa saker har har för vissa ett större värde än enbart dess material, utséende och ålder.

Ibland kan det vara ett utav sina starkaste minnen. Ett utav de sista materiella saker man har kvar efter en viss tid, efter någon eller kanske efter en viss tid med någon.

Jag tror verkligen inte att du förstår...
Du har inte ens försökt...

FAN ta hela den här jävla världen för att man aldrig kan få ha kvar något eget!
Något/någon som betydde något!
Förbannade pissvärld!

Kommentarer
Postat av: Dryden

Hm. :(

2009-03-16 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0